TAG-BTS

Hejka:) Wpadłam ostatnio na pomysł, żeby zrobić tag, z takimi szkolnymi pytaniami, a więc bez dłuższego przedłużaniazaczynajmy.

1. O której wstajesz do szkoły ?
      Wstaje raczej o 7:20, ponieważ mam do szkoły Ok. 300 m, i daje radę się wyrobić w 30 min. 


2. Do szkoły jeździsz autobusem, czy chodzisz pieszo ?
     Chodzę pieszo, nie zdarzyło się jeszcze żebym jechała komunikacją miejską do szkoły. :)

3. Twój ulubiony przedmiot w szkole ?
      Przeważnie matematyka, ale lubię też język angielski. 

4. Do szkoły nosisz plecak, torbę czy tornister ?
     Od pierwszej klasy noszę plecak, i jeszcze ta decyzja od sześciu lat nie podległa zmianie. 

5. Malujesz się do szkoły ?
    Nie, chyba, że mam np., dyskotekę, to ewentualnie tylko wtedy, a tak to może jakiś balsam, błyszczyk na usta i wsio! 

6. Lubisz ćwiczyć na wf w szkole ?
    Zależy :) Przeważnie tak.    

7. Masz jakiś przyjaciół ?
    Tak! Najlepszym przykładem są moje dwie najlepsze przyjaciółki Ami i Norcia, z którymi tworzę tego bloga :)

8. Czy jesteś w szkole wyśmiewana ?
     Tak. Już na początku zaczęli mnie nazywać ‘‘skrzatem ogrodowym”, tylko dlatego, że jestem niska.

9. Miałaś już jakieś sprawdziany ?
    Tak, narazie dwa, ale mam jeszcze trzy zapowiedziane -_- .

10. Do jakiej szkoły chodzisz ?
     Do szkoły chóralnej  Jerzego Kurczewskiego w Poznaniu.

Więc tak, to narazie tyle! Prosiłabym was, żebyście napisali w komentarzach, jaki następny mógłby być post :) 
Z góry dziękuje 

    •annie•



Komentarze

  1. Omyj gyt jak mogłaś napisać kyrczewskiego? Zdrada!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz :) Dokończone na telefonie, więc pewnie coś złe kliknęłam, ale już to zmieniam <3


    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty